open
close

ABL2

Startup in gebiedsontwikkeling

abl2

Kenmerkend voor ABL2 (spreek uit: able to…) is dat ze met een vernieuwende vorm van procesmanagement projecten van de grond krijgen en vlottrekken, daar waar andere organisaties stagneren.

125_1.abl2-website
laden

Een verfrissende aanpak in een conservatieve wereld

Goede external branding begint bij internal branding. Een ‘Wij zijn ABL2’-uiting gericht op de medewerkers koppelt de businessstrategie aan de heldere merkbelofte. En vervolgens ging de marketingmachine draaien: het unieke concept ging naar de pers. Er werden bijzondere formats voor tender communicatie ontwikkeld.

En uiteraard kwam er een nieuwe responsive website. Ook de visuele identiteit werd anders: conceptueel en daarmee onderscheidend. De Tafel van ABL2. De Tafel van ABL2, als leidmotief voor CO-CREATIE waaraan gebrainstormd, geschreven, gerekend, getekend én ondertekend wordt. Een krachtig symbool waarmee snelle herkenning in de markt werd verkregen.

85_1.abl2_tafel
vertalen

DE KRACHT VAN VERBEELDING

De roze tafels op locatie werden gefotografeerd door Dieter Schütte. De prachtige stillevens zijn van de hand van Lennaert Ruinen. Heel Nederland is afgestruind op zoek naar de juiste voorwerpen en de perfecte locaties. Zo werd er met man en macht gezocht naar een miniatuur Rietveld-stoel, de raket van Kuifje (als symbool voor versnelling) en moest een burgemeester tijdelijk zijn ambtsketen missen (als symbool voor verbinding tussen publiek en privaat). De beelden helpen bij het neerzetten van een originele elevator pitch bij nieuwe klanten. Sterke sales-pitch aan de hand van krachtige beelden.

124_1.abl2-collage2
Resultaten

Site by Alsjeblaft!