open
close

Plaswijckpark

Product development als ultieme vorm van marketing

Het meest eigenwijze speelpark voor kinderen

Plaswijckpark wil kinderen fysiek uitdagen en hun fantasie prikkelen. Het is een pretpark waarbij de pret voor ouders en grootouders even belangrijk is als die van de kinderen.

23_1.plaswijckpark-indoor
bepalen

HET MERK PLASWIJCKPARK

We hielpen Plaswijckpark te definiërn waar ze nu eigenlijk voor stonden. Zijn we een attractiepark? Zijn we een speeltuin? Zijn we een dierentuin? Wat zijn we, voor wie zijn we er en wat vinden we belangrijk? We concludeerden samen dat spelen heel belangrijk is voor kinderen. Maar we constateerden ook dat het steeds minder makkelijk wordt voor kinderen om écht te spelen. Vies worden, durven klimmen, leren door te vallen en weer op te staan. Spelen is de wereld ontdekken. Plaswijckpark staat voor het ‘Echte-Oer-Spelen’, spelen waar je rode wangen van krijgt.

64_1.plaswijckpark-collage
laden

MERKBELEVING, ELK DETAIL IS BELANGRIJK

Om een consistente en onderscheidende merkbeleving te realiseren, hebben we tijdens onze jarenlange samenwerking, een methode ontwikkeld en deze vastgelegd.

93_1.plaswijckpark-abricampagne
Resultaten

Site by Alsjeblaft!