open
close

Stadsoevers

Gebiedspromotie in Roosendaal

Door co-creatie naar een unieke wijk

In co-creatie met een ambassadeursteam naar een succesvolle gebiedspromotie van een nieuwe wijk.

laden

EEN MERKBELOFTE MET AMBITIE

Er ontstond een authentiek verhaal. Eén alinea tekst waarvan iedereen zei: dat is het! De belofte van het merk Stadsoevers in één woord: Stroomopwaarts. De slimme contentstrategie fungeert als fundament onder de gebiedspromotie. Een serie interviews met bijzondere mensen met kleurrijke verhalen die de authenticiteit van de plek inhoud geven. De visuele identiteit kenmerkt zich door een rijkheid aan vorm, kleur, illustraties en mooie iconen. De prachtige portretten van de hand van Gregor Servais van echte Roosendalers die zich verbonden voelen met de plek, vormden de eyecatchers in de campagne.

60_1.stadsoevers-homepage-lr
99_1.stadsoevers-posters-1-lr
129_1.stadsoevers-website-ipad
Resultaten

Site by Alsjeblaft!