De grenzeloze ambitie van Werkmandejong

Werkmandejong

activiteiten

Merkstrategie
Merkpositionering
Merkidentiteit
Copy

middelen

Correspondentiemiddelen
Website
Interieurbelettering
Advertenties
Bedrijfsfilm

credits

Copy: Paolo Bouman
Ontwerp: Rood ontwerp

 

 

 

Voormalige topsporters staan aan het roer van Werkmandejong. Hierdoor heerst er een zeer hoog ambitieniveau en gedrevenheid. Zij gaan alleen voor de winst en het kan altijd beter. Deze mentaliteit werd dan ook als basis gebruikt voor een sterke positionering. Een positionering gebaseerd op merkwaarden. Een generiek product (werving & selectie en detachering) krijgt hier het onderscheid dat het verdient. Ook in de tone of voice van de teksten en de ontwikkelde beeldtaal komt dit tot uitdrukking.
De oersterke pay-off 'wij matchen ambitie met ambitie' is dan ook veel meer dan alleen een leuke 'tagline' onder het nieuwe logo. Deze zegt glashelder wat de toegevoegde waarde is van Werkmandejong en geeft tegelijkertijd aan voor wie ze het doen en hoe ze erin staan. Dit vormt niet alleen de basis voor een bijzonder corporte story maar is ook leidend in bijvoorbeeld de aanname van personeel maar ook de keuze van sponsorprojecten. Boomvanmourik heeft naast communicatie ook geadviseerd over de merkstrategie en het handhaven van aparte labels voor Interim, Uitzenden, Detachering en Werving & Selectie. In nauwe samenwerking met Rood ontwerp is invulling gegeven aan de ontwikkeling van sterk herkenbare communicatie middelen (van belettering in het pand tot aan de website). Een leuke opdracht om te doen en een prachtig bedrijf om voor te werken!