Big Brother is een internationaal opererende onderneming. Ze beveiligen tankstations en grote winkelketens. BigBrother biedt innovaties die hun klanten grip geeft op hun primaire processen maar ook tot betere klantervaring en hogere omzet leiden. De technologie van BigBrother levert belangrijke informatie over diefstal, fraude én het gedrag van klanten.
SECURITY IS NOT ABOUT WATCHING BUT ABOUT OPENING YOUR EYES
Na de positioneringssessie was de conclusie: we verkopen geen camera’s, wij verkopen inzicht. Inzicht in wat er gebeurt in een winkel of een tankstation. Inzichten die de sleutel zijn naar operationeel succes. ‘Security is not about watching but about opening your eyes’ werd de nieuwe boodschap aan hun klanten.
EYE OPENING
De drie ‘i’s: ‘innovations – insights – impact’ vormden de basis voor het nieuwe verhaal. BigBrother wil
eye-opening zijn met haar innovaties, wil met insights de ogen openen van haar klanten en daarmee impact realiseren op de business van haar klanten. De merkbelofte werd dan ook 1 krachtig woord: Eye-opening. Een gouden vondst.
CONSISTENTE MERKBELEVING OP ALLE KANALEN
Alle content werd opnieuw ontwikkeld. Er werden testimonial filmpjes gemaakt. Een nieuwe producten en diensten portfolio in kaart gebracht, nieuwe naamgeving bedacht. Daarnaast ontwikkelden we een nieuwe online salestool, een nieuwe website én het design van de interfaces van de software werd onder handen genomen. En alles binnen met een zware deadline: lancering tijdens de beroemde Benzinedag, een kennis-evenement voor relaties.