open
close

De Dijk

Unieke positioneringsaanpak voor bedrijventerrein

De Dijk Maassluis

Gebiedspositionering op een bijzondere bedrijfslocatie.

laden

De Dijk maak jij ‘m sterker?

Met het helder gedefinieerde profiel kon MWAH aan de slag met het merkverhaal. Hieruit vloeide de ijzersterke pay-off “Locatie De Dijk. Maak jij ‘m sterker?” voort. Deze pay-off vormde de basis voor alle communicatiemiddelen. Locatie De Dijk is op zoek naar ambitieuze ondernemers die vanaf deze bijzondere locatie aan het water invulling willen geven aan hun toekomst.

Maar hoe bereik je deze ondernemers? Niet door een infocentrum in het gemeentehuis maar met een locatie aan het water. Een bouwkeet werd aangeschaft en omgetoverd tot een KavelKeet, inclusief zandzakken voor de versterking en DeDijk-laarzen om met de voeten in de klei de kavels uit te zoeken. De KavelKeet werd helemaal ingericht om mogelijkheden te kunnen bespreken met het speciaal hiervoor samengestelde DijkTeam. Want zij staan voor de ondernemers klaar om alle vragen te beantwoorden.

96_1.dedijk-interieur-keet
95_1.dedijk-brochure
Resultaten

Site by Alsjeblaft!