open
close
2015

Sweet Palermo gelanceerd op de beurs in Berlijn!

Sweet Palermo gelanceerd op de beurs in Berlijn!

We hebben de afgelopen maanden in sneltreinvaart aan de ontwikkeling van het nieuwe puntpaprika merk Sweet Palermo© voor Rijk Zwaan gewerkt. Op 4 februari werd hij gepresenteerd aan vakgenoten op de Fruit Logistica beurs in Berlijn. Dé groenten en fruit beurs van Europa, en eigenlijk ook voor ver daar buiten. We mogen het nu dus van de daken schreeuwen: Sweet Palermo gaat het paprikaschap veranderen. Hij is bewezen lekkerder en heel veelzijdig. En vanaf nu heeft hij een naam, een logo, een website, een specifieke telers community en bijzondere verpakkingen. Én met z’n eigen social media kanalen gaat hij nu ieders hart veroveren. Kijk dus nog maar eens extra goed wanneer je de volgende keer langs het groenten en fruit schap loopt, je kunt hem zomaar tegenkomen.

Voor de lancering hebben we alle communicatie- en promotiemiddelen gemaakt, een promotieteam voorzien van een matchende outfit en een 2,5 meter hoge puntpaprika laten maken. Dit alles in nauwe samenwerking met Rijk Zwaan, Platform P en Het Gevonden Voorwerp.

Boomvanmourik is vereerd om marketing en ‘branding’ te mogen inzetten om dit gezonde en eerlijke product populair te maken. Wij gaan voor meer aandacht voor het groentenschap in de retail én voor Sweet Palermo in de hoofdrol op je bord!

Bekijk de case

1_6.collage-nieuws-sweetpalermo
Deel op:
Site by Alsjeblaft!