We onderzoeken de markt, je toekomstvisie en gewenste identiteit. De concrete merkwaarden waaraan je herkend wilt worden én je doelgroepen. Wat zijn hun belangen en hoe kunnen we deze verbinden met jouw toegevoegde waarde? Hoe beter we dit begrijpen, hoe beter de oplossing. We zorgen voor een heldere en onderscheidende positionering en ontwikkelen een krachtige propositie. We maken groot waar jouw organisatie groots in is.
Met de juiste lading veranker je de positionering in het hoofd, hart en gedrag van je klanten en je medewerkers. Zo worden ze ambassadeurs van je organisatie. Dat leidt tot een betere performance van de organisatie en tot een sterk, toekomstgericht merk. Onder het laden van jouw merk verstaan wij het creëren van een verhaal met een krachtige doorvertelfactor. Verhalen die de merkpositionering extern uitdragen en intern verankeren. Verhalen die verrassen, inspireren en activeren.
Het merk moet zichtbaar, herkenbaar en voelbaar worden gemaakt. Online en offline. In aansprekende taal, in mooie verbeelding én in vele vormen. We zorgen dat we jouw publiek bereiken en zetten ze in beweging. We voelen ons verantwoordelijk voor het resultaat. Dat monitoren, meten en sturen we in de goede richting. We maken tweets, advertenties, infographics, apps, blogs, animaties, verpakkingen, posters, goodiebags, filmpjes, websites, salespresentaties, magazines, online communities, evenementen… Impact creëren met een ‘likeable’ merk waar klanten en medewerkers zich graag mee verbinden.